Påmelding modul 1 og 2

Meld deg på etterutdanningskurs i samfunnskunnskap - modul 1 eller 2.

• Du melder deg på ved å benytte skjemaene for påmelding under. Husk at påmelding til Modul 1og 2 og Modul 3 gjøres hver for seg, og ved å fylle ut egne påmeldingsskjema.
  • Vennligst husk å fylle ut fullstendig postadresse. Dersom din adresse ikke er fullstendig (adresse, postnummer, poststed), har vi ikke mulighet til å sende kursbeviset i etterkant.
  • Når du melder deg på bekrefter du følgende: "Jeg bekrefter med dette at jeg har lest informasjonen om kurset nøye og er innforstått med at jeg har ansvaret for å sørge for tilgang til internett, oppdatert PC, samt teknisk støtte hvis behov. Jeg bekrefter også at min påmelding er godkjent av min arbeidsgiver. Jeg er kjent med at dersom jeg melder meg av etter at jeg har fått bekreftelse på kursplass eller ikke møter opp til kurset, må jeg selv privat dekke faktura med kurskostnader".

Påmelding etterutdanningskurs modul 1 og/eller 2

Takk for påmelding. Det blir ikke sendt automatisk påmeldingsbekreftelse på epost. Ta derfor gjerne en kopi av dette skjermbildet for din egen del.

Dette skjer videre

• Språktjenester i Drammen kommune sender deg en e-post med bekreftelse på kursplass innen oppgitt frist (se informasjon om kurset).
Kursmodul
Jeg bekrefter også at min påmelding er godkjent av min arbeidsgiver. Jeg er kjent med at dersom jeg melder meg av etter at jeg har fått bekreftelse på kursplass eller ikke møter opp til kurset, må jeg betale en faktura på 1000.- som gebyr.
Er virksomheten privat eller kommunal?
Hvilke kurs har du tatt tidligere?
Har du erfaring med undervisning i samfunnskunnskap?