Søk om dyrkingshage i Bacheparken

Parkavdelingen viderefører dyrkningshage i Bacheparken i 2024 og åpner nå opp for nye søkere.

Har du drømt om å kunne høste dine egne grønnsaker eller dekorere stua med blomster fra egen hage? Vil du lære om og erfare hvor maten vår kommer fra og hvordan den kan dyrkes frem?

Bacheparken fikk i 2023 sin egen dyrkningshage. Nå kan du melde din interesse og få å få tildelt din egen kasse i 2024.

Hvem kan søke?

Det er ingen spesielle krav til forkunnskaper eller bakgrunn. Vi oppfordrer alle som har en liten gartnerspire i magen til å søke. Du vil få tildelt din egen dyrkningskasse, hvor du kan dyrke og gro dine egne vekster.

Det er mulig å søke som privatperson, gruppe, organisasjon eller lag.

Slik søker du

Meld din interesse ved å sende en mail til kommunepost@drammen.kommune.no og fortell oss litt om hvorfor du/dere ønsker en dyrkningskasse i Bacheparken.

I tillegg til en kort tekst trenger vi kontaktinformasjon, det vil si navn, telefonnummer og e-postadresse.

• Husk å oppgi saksnummer 24/00220 i e-posten
  • Frist for å melde interesse er 01.03.2024