Ung Kultur Møtes 2023

Har du en hobby du har lyst til å vise frem? På UKM kan du gjøre det aller meste som har med kultur å gjøre, og litt til!

Ung Kultur Møtes - på G60 Scene 18. februar 2023!

I Drammen er UKM et samarbeidsprosjekt mellom Drammen Kulturskole og Ung Kultur. Det er UKM - arrangementer på våre lokasjoner rundt om i kommunen, og hovedarrangementet er på G60 Scene på Union den 18. februar 2023.
Du kan enten vise frem noe du er god til, eller lære noe helt nytt. Både på, bak og rundt scena. Kultur er ikke bare sang og dans. Å lage en TikTok, bygge et hus i Minecraft eller lage en sminkevideo er også kultur – og derfor også noe du kan gjøre på UKM!
Kanskje du er god til å arrangere, danse, game, lage kostymer, synge, organisere, fotografere, male, designe, kveile kabler, filme, underholde eller skrive? Det er bare noen få av mange ting man kan gjøre på UKM.

For påmelding og informasjon: ukm.no/drammen